Bentley musí upravit svůj vrcholný dvanáctiválec

Vrcholná motorizace Bentleye musí zpět na rýsovací prkna. Pod kapotu se totiž dostal i osmiválec, který je téměř tak dobrý, jako prestižnější motor.

Marek Litzman Zajímavosti

21.02.2012
tip autoroad.cz:
reklama

Bentley v současné době nabízí ve svém kupé Continental GT dvojici motorů - základ tvoří přeplňovaný osmiválec o výkonu 500 koní a bohatší majitelé si mohou připlatit za prestižnější dvanáctiválec s výkonem 567 koní.

A zde nastává problém. Dvanáctiválec je sice prestižnější, ale jízdní výkony s ním nejsou oproti osmiválci jinak lepší. Jízdní vlastnosti jsou u lehčího osmiválce o něco lepší a nižší je i spotřeba a tím i dojezd. Výkonový rozdíl je již minimální.

Výslede problému je jasný. Pohonná jednotka W12 musí zpět na rýsovací prkna. Po modernizaci by měl motor dostat jak úsporné technologie z menšího osmiválce, tak i dávku výkonu navíc. Finální výkon by měl být asi 600 koní. Automobilka údajně zvažuje také využití některých hybridních technologií, které dále přispějí k nižší spotřebě a zároveň i k vyššímu výkonu.

Mimo to, očekávány jsou opět i verze Speed a Supersports, u kterých byl výkon dvanáctiválce dále navyšován již v minulosti.

DISKUZE

Bentley musí upravit svůj vrcholný dvanáctiválec

Počet příspěvků: 0, Buďte první!

FORMULE 1

Massa: Kimi má problémy s psychikou

Problémy Kimiho Räikkönena s ovládáním jeho Ferrari mají podle Felipeho Massy psychického...

[ Více ]
reklama

Nejnovější články

reklama

Doporučujeme

Náš tip

Tapety aut na monitor

AutoRoad.CZ | auta, tuning, novinky, testy aut

Zprávy | Testy | Videa | Fotografie | Tapety | Fórum | Formule 1 | Rally | Motorky | FIA GT | DTM

Redakce | Reklama | Pracovní příležitosti

¨
reklama